Kickboks, muay-thai, bootcamp

personal

Training

MUAY-THAI

Al lijkt Muay-thai veel op kickboksen, tijdens de training focussen we veel op de thaise technieken zoals, ellenbogen, veel trap-oefeningen en zelfbeheersing.

KICKBOKSEN

Of je nu in vorm wilt komen, zelfverdediging wilt leren of gewoon stress wilt verlichten, kickboksen is een uitstekende keuze zijn.

BOOTCAMP

Wil je lekker buiten in de frisse lucht alleen of in een groep trainen door gebruik te maken van de natuur of omgeving? Dan is bootcamp wat je nodig hebt.

ZAKTRAINING

Wil je lekker aan je conditie werken, je energie legen of lekker sterk en voet voelen? Kies dan voor de zaktrainingles.

Lessen & niveau’s

Ik bied jou verschillende mogelijkheden. Kies je er een uit?

1-OP-1

Bij een personal training (1 op 1) stemmen we de trainingschema samen op jouw wensen en doelen af. Met afwisselingen en uitdagingen gaan we recht op je doel af!

Voordelen van DUO training

  • Samen plezier
  • Individuele doelen behalen
  • Persoonlijk coaching
  • Werken met vertrouwde personen
DUO-training

Vind je het leuk om samen met een vriend, vriendin of partner te trainen? Kies dan voor een DUO training. Ik stel voor jullie beiden een persoonlijke doel op. Je volgt de personal training sessie samen, maar wel op een individuele tempo of mogelijkheden. Samen trainen is leuk, je motiveert elkaar en beleeft samen het leuke in sporten. Het is nog eens voordeliger ook.

Voordelen van DUO training:

  • Samen plezier
  • Individuele doelen behalen
  • Persoonlijk coaching
  • Werken met vertrouwde personen
  • Voordeliger omdat je met zijn tweetjes traint
(small)grouptraining

ijkt het je fijn om in een kleine groep te trainen, samen met andere mensen? Dan is Small group training een goede keuze. Small group training is trainen in een kleine groep met maximaal 6 deelnemers. De aanpak is zelfde als DUO training. Iedereen werkt individueel aan zijn eigen doelen en tempo, maar toch gezamenlijk trainen. Dit werkt motiverend!

Voordelen van DUO training:

  • Samen plezier
  • Individuele doelen behalen
  • Persoonlijk coaching
  • Werken met vertrouwde personen
  • Meest voordelige training
Basisles

We gaan hier de basis van de oefeningen en technieken oefenen. Zo krijg je minder snel blessures en heb je later veel baat bij. Want als de basis goed is dan garandeert dit om op lange termijn sneller, beter en efficienter de oefeningen uit te voeren bij de opvolgende lessen.

Gevorderde-les

Nu je de basis beheerst proberen we de oefeningen intensiever uit te voeren. Denk hierbij aan het, harder en sneller stoten en trappen. Bij de bootcamp worden de gewichten zwaarder, de oefeningen duren langer en kortere pauzes.

Wedstrijdniveau-les

Als je dit niveau hebt bereikt dan ben je wedstrijdwaardig, je bent compleet, beheerst de oefeningen en technieken goed. Je beheerst het sparren.

Laten we starten!

Wil je graag sporten maar heb je die stap nog niet gemaakt? Stuur mij een bericht, misschien kan ik je helpen.

Personal Training

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur. Lorem

LEKKER FIT VOELEN

Onder mijn begeleiding lekker sporten. Naast het vechtsport ben ik ook een liefhebber van hardlopen en mountainbiken. Zo nu en dan doe ik ook met bepaalde mensen die ik lesgeef met een hardloop evenement. Dat vind ik echt heel leuk!

JE SKILLS UITBREIDEN

Met meer dan 20 jaar ervaring en meer dan 80 professionele wedstrijden te hebben gevochten, kan ik je wel heel hoop leren.

OP EEN LEUKE MANIER AFVALLEN

Op een leuke en verantwoordelijk manier afvallen onder mijn begeleiding. e

IS PERSONAL TRAINING GESCHIKT VOOR MIJ?

Personaltraininng is geschikt voor iedereen. Door personal training te doen krijg jij de volledige aandacht en behaal jij eerder jouw doelen. Waarom mijn leerlingen kiezen voor personal training zin oa:

  • Lekker fit willen voelen.
  • Hulp met afvallen.
  • Sterker worden.
  • Beter willen worden in kickboksen/muay-thai.
  • Een kickbokswedstrijd gaan doen.
  • Zelfverzekerd, weerbaarder zijn.
WAT ZIJN DE KOSTEN VOOR PERSONAL TRAINING?

De kosten is afhankelijk van de gekozen locatie, 1-op-1, DUO- of groepstraining. Voor meer informatie kan je het beste even de tarievenpagina bezoeken. Kom je er niet uit? Stuur mij dan een bericht

wat is de trainingslocatie?

Bij mij heb je de mogelijkheid om op de volgende locatie te trainen:

  • Bij jou thuis.
  • In het park.
  • Bij Universiteit Twente de Sintelbaan.
  • In de gym (Centerionsports)

Veel van mijn leden kiezen ervoor om thuis te trainen of in het park bij hun in de buurt. Ik geef veel lessen bij het Van Heekpark.

Voor welke leeftijd is het?

Leeftijd vind ik niet zo belangrijk, ik kan de trainingen zo aanpassen dat het altijd binnen jouw kunnen en mogelijkheid is. De kinderen beginnen bij mij meestal vanaf 6 jaar en ouder.

KAN IK OOK SAMEN MET EEN VRIEND(IN) TRAINEN?

Jazeker! Het is zeker leuk om samen met je vriend of vriendin te trainen. Daarnaast is het voordeliger ook!

HOE VAAK MOET IK PER WEEK TRAINEN?

Dat hangt er van af wat je met de training wil bereiken. Wil je zelfverzekerd voelen op straat dan is 1x per week goed. Wil je wat leren en ook vooruitgang zien dan adviseer ik 2x per week. Wil je echt resultaten zien of ooit kickbokswedstrijden doen dan adviseer ik minimaal 3x per week een les te doen.

HOE LANG DUURT HET VOORDAT IK RESULTATEN ZIE?

Dit is uiteraard grotendeel afhankelijk van jou. Hoe vaak je traint en welke intensiteit kies je voor jouw trainingen. Over het algemeen als je geen kickboks/muay-thai ervaring hebt, beheerst na 2 a 3 lessen de basistechnieken wel zoals stoten, trappen en verdedigen.

Work

Bigger.Faster.Stronger

let’s starts

beschikbaarheid

Maandag tot met zondag:

06:30 tot 16.00 uur en 19.00 tot 21.00uur

vraag je eerste les aan!

Verified by MonsterInsights